Polažete ispit za specijalizaciju/ faks/školu i lagano Vas hvata panika?

Ne možete se koncentrirati a motivacija je sve manja?

Imate problema s organizacijom vremena i stalno kasnite?

Samopuzdanje Vam je sve lošije, gubite energiju i fokus?

Najradije bi stavili slušalice na uši i ne radili ništa.

Osim krize oko Vas, online nastave i svih ostalih novonormalnih pojava tu su i nerazumijevanje s roditeljima, konflikti s nastavnicima, zastarjele metoda poučavanja u našim školama, nedostatak pažnje, anksioznost, bezvoljnost, ..

Sve su to problemi s kojima se bavim u više od 30 godina podučavanja klijenata raziitih generacija i širokog opusa predmeta. Iskustvo me dovodi do iskušavanja različitih pristupa a nakon što višegodišnjom edukacijom 2013. godine dobivam certifikat NLP trenera odlučujem osmisliti vlastitu metodu učenja. Diploma certificiranog zvukoterapeuta po njemačkoj metodi daje mi ideju da zvuk uključim kao dodatni element u balansiranju rada lijeve i desne polutke mozga, opuštanju i jačanju intuicije.

Prometeus metoda

Prometeus metoda je jedinstvena na našem tržištu te sadrži organizacijski i terapijski dio. Usmjerena je na manje stresan i kvalitetniji pristup učenju djece i odraslih za vrijeme obrazovanja što dovodi do boljih rezultata te stabilnijeg emotivnog i mentalnog stanja. Uspješno se provodi već godinama na indvidualnoj razini s djecom različitih uzrasta te studentima i doktorima pri polaganju specijalističkih ispita.

Koje su prednosti korištenja ove metode učenja

  • jačanje koncentracije, samopouzdanja i intuicije
  • povećanje motivacije za usvajanje gradiva
  • poboljšanje kvalitete učenja i organizacije učenja
  • rad na emotivnoj i psihičkoj stabilnosti osobe
  • bolje upravljanje vremenom i energijom
  • poboljšavanje komunikacijskih vještina

Kome su namijenjene

  • učenicima
  • studentima
  • svima koji polažu specijalistički ispit

Što je uključeno

  • Konzultacije s roditeljem ako se radi o mlađim generacijama gdje se provodi analiza djetetovih navika i mogućih problema
  • Dijagnostički razgovor s klijentom u trajanju jednog sata
  • Personalizirani program u vremenskom trajanju i opsegu prema potrebama klijenta
  • Nakon završetka programa vrši se zaključni razgovor s roditeljem i djetetom/klijentom.

Što klijenti kažu o radu sa mnom

Martina, majka dvoje tinejdžera

“Kada razmišljamo o osobi koju želimo angažirati da daje instrukcije našem djetetu uglavnom nam je najvažnije da je ona iznimno stručna i da ima izvrsne rezultate. Zapravo tražimo osobu koja će napraviti „čudo“ jer nam djeca ne vole matematiku, ne da im se vježbati, sve im je nerazumljivo i dosadno. Imam dvoje osnovnoškolaca, Mariju  i Jakova  i Svetlana nije prva i jedina osoba koju sam angažirala za rad s njima ali na njoj sam se zaustavila ali što je najvažnije i moja djeca su. Imaju prekrasan odnos, pun povjerenja i ona im je veliki oslonac. Ona je s njima uistinu napravila „čudo“. Kako? Ne znam. Zašto? E na to pitanje znam odgovor. Svetlana ima sve ono već navedeno glede znanja, stručnosti itd ali ima i dodanu vrijednost koja se teško nalazi a ona je, po meni, puno važnija. Ona je prije svega prekrasna osoba koja s mnogo strpljenja i ljubavi radi s djecom. Ona uživa u radu s njima koliko god to ponekad nije lako jer svi znamo kakva su djeca. Rezultat toga je da djeca ne osjećaju pritisak, već su opuštena dok rade a to je najvažnije jer onda su koncentriranija, bolje razumiju gradivo i lakše pamte. Ona im je i prijateljica i učiteljica i utješiteljica i sve šta treba biti tada kada je s njima ovisno o tome kakav im je bio taj dan u školi, s profesorima, s prijateljima…nije joj lako ali ona stvarno sve to rješava i to s velikim osmijehom na licu. Uvijek je dobre volje čak i nakon 3 sata instrukcija s dvoje pubertetlija. Svetlana je posebna vrijednost koju kada pronađete više ne puštate.”

Tamara, majka tinejdžera

“Svetlanu smo upoznali prije par godina, nakon dugog lutanja i traženja osobe koja bi mome buntovnom srednjoškolcu pomogla oko predmeta koji nam nikako nije spadao u omiljene – matematike. Otpor prema usvajanju gradiva i poljuljano samopouzdanje kod mog sina već je na veliko bilo prisutno i zaista sam prizivala čudo. Već pri našem prvom razgovoru, učinilo mi se da sam ga prizvala, jer prije nego sam ja išta i rekla, njezine su riječi bile potpuno drugačije od svih instruktora do tada: ″Osim što s đakom radim na gradivu, paralelno radim na podizanju samopouzdanja i micanju otpora koji se godinama stvarao″. Pomislila sam da sanjam, zar takvi instruktori matematike zaista postoje. Krenuo je rad s mojim sinom, i unatoč preprekama i poteškoćama, razvio se odnos koji je s vremenom postao puno više nego odnos instruktor – đak. Pored stručnosti i znanja koje Svetlana kao inženjer matematike neupitno ima, ona ima ono nešto pored toga, što nije nimalo manje važno; strpljenje i razumijevanje za kojekakve tinejdžerske bube u glavi, veliko srce da posluša što mlado stvorenje istinski muči, a da ga pri tome stvarno čuje i razumije, te ga na suptilan način potakne da razmišlja o stvarnim životnim vrijednostima kao i preuzimanju odgovornosti za sebe. Mi iz cijele te priče imamo danas sljedeću situaciju: đak koji je išao na produžne i padao matematiku, danas je đak koji savladava gradivo samostalno, i još više od toga – i sam pomaže svojim vršnjacima u savladavanju gradiva. Nije li to čudo? Zaista jest. Postoje čuda i postoji takva instruktorica koja ih stvara. Na tome ti Svetlana, beskrajno hvala.”

Ema, strudentica

“Idem na instrukcije godinu dana iz matematike i statistike. Vrlo je stručna i smirena, osim pomoći vezano za gradivo, pruža psihološku podršku.U ovim karantenskim danima omogućila mi je online instrukcije i sve super funkcionira.”

Lucija, učenica osnovne škole

“Volim raditi sa Svetlanom zato što je uvijek zabavno i mirno.”

 Gala, učenica osnovne škole

“Bilo mi je lijepo i uvijek ugodno plus osobne stvari o kojima smo stalno pričale i podršku koju ste mi dali. Sve u svemu, odlično odlično.”