
Matura bez stresa!
Polažeš maturu? Želiš bolje ocjene? U panici si čim pomisliš na sve što te čeka? Sve tek počinje, a ti si umoran i najradije bi stavio/la slušalice na uši i ne radio/la ništa?
Muči te nesanica? Ne možete se koncentrirati a motivacija je sve manja?
Imaš problema s organizacijom vremena i stalno kasniš?
Samopuzdanje ti je sve lošije, gubiš energiju i fokus?
Vrijedno si učio/la, ali imaš dojam da i dalje ne znaš dovoljno?
Smatraš da ne znaš prezentirati svoje znanje i uvijek dobiješ lošiiju ocjenu nego što znaš!
Imam rješenje za tebe!
Prijavi se na mentalne pripreme za maturu koje će ti pomoći i prilikom polaganja ispita na faksu! Nauči kako uspješni ljudi prevazilaze svoje strahove i postižu iznimne rezultate.
Sve su to problemi s kojima se bavim u više od 30 godina podučavanja klijenata različitih generacija i širokog opusa predmeta. Iskušavanje različitih pristupa me dvodi do odluke da osmislim vlastitu metodu učenja.
Prometeus metoda je jedinstvena na našem tržištu te sadrži organizacijski i terapijski dio. Usmjerena je na manje stresan i kvalitetniji pristup učenju djece i odraslih za vrijeme obrazovanja što dovodi do boljih rezultata te stabilnijeg emotivnog i mentalnog stanja. Uspješno se provodi već godinama na indvidualnoj razini s djecom različitih uzrasta te studentima i doktorima pri polaganju specijalističkih ispita.
Koje su prednosti korištenja ovog programa
- individualiziran pristup
- jačanje koncentracije, samopouzdanja i intuicije
- povećanje motivacije za usvajanje gradiva
- poboljšanje kvalitete učenja i organizacije učenja
- rad na emotivnoj i psihičkoj stabilnosti osobe
- bolje upravljanje vremenom i energijom
- poboljšavanje komunikacijskih vještina
- rad na stavovima, uvjerenjima, radnim navikama, … što će te vinuti nebu pod oblake 😉
- proces rada nakon kojeg ćeš biti zadovoljan/na sobom i kojim postavljaš zdrave temelje lakšeg i uspješnijeg nastavka školovanja
Što je uključeno
- dijagnostički razgovor s roditeljem gdje se provodi analiza djetetovih navika i mogućih problema
- personalizirani program u vremenskom trajanju i opsegu prema potrebama klijenta
- nakon završetka programa vrši se zaključni razgovor s roditeljem i djetetom
Termini
po dogovoru.
Što klijenti kažu o radu sa mnom
Martina, majka dvoje tinejdžera
“Kada razmišljamo o osobi koju želimo angažirati da daje instrukcije našem djetetu uglavnom nam je najvažnije da je ona iznimno stručna i da ima izvrsne rezultate. Zapravo tražimo osobu koja će napraviti „čudo“ jer nam djeca ne vole matematiku, ne da im se vježbati, sve im je nerazumljivo i dosadno. Imam dvoje osnovnoškolaca, Mariju i Jakova i Svetlana nije prva i jedina osoba koju sam angažirala za rad s njima ali na njoj sam se zaustavila ali što je najvažnije i moja djeca su. Imaju prekrasan odnos, pun povjerenja i ona im je veliki oslonac. Ona je s njima uistinu napravila „čudo“. Kako? Ne znam. Zašto? E na to pitanje znam odgovor. Svetlana ima sve ono već navedeno glede znanja, stručnosti itd ali ima i dodanu vrijednost koja se teško nalazi a ona je, po meni, puno važnija. Ona je prije svega prekrasna osoba koja s mnogo strpljenja i ljubavi radi s djecom. Ona uživa u radu s njima koliko god to ponekad nije lako jer svi znamo kakva su djeca. Rezultat toga je da djeca ne osjećaju pritisak, već su opuštena dok rade a to je najvažnije jer onda su koncentriranija, bolje razumiju gradivo i lakše pamte. Ona im je i prijateljica i učiteljica i utješiteljica i sve šta treba biti tada kada je s njima ovisno o tome kakav im je bio taj dan u školi, s profesorima, s prijateljima…nije joj lako ali ona stvarno sve to rješava i to s velikim osmijehom na licu. Uvijek je dobre volje čak i nakon 3 sata instrukcija s dvoje pubertetlija. Svetlana je posebna vrijednost koju kada pronađete više ne puštate.”
Tamara, majka tinejdžera
“Svetlanu smo upoznali prije par godina, nakon dugog lutanja i traženja osobe koja bi mome buntovnom srednjoškolcu pomogla oko predmeta koji nam nikako nije spadao u omiljene – matematike. Otpor prema usvajanju gradiva i poljuljano samopouzdanje kod mog sina već je na veliko bilo prisutno i zaista sam prizivala čudo. Već pri našem prvom razgovoru, učinilo mi se da sam ga prizvala, jer prije nego sam ja išta i rekla, njezine su riječi bile potpuno drugačije od svih instruktora do tada: ″Osim što s đakom radim na gradivu, paralelno radim na podizanju samopouzdanja i micanju otpora koji se godinama stvarao″. Pomislila sam da sanjam, zar takvi instruktori matematike zaista postoje. Krenuo je rad s mojim sinom, i unatoč preprekama i poteškoćama, razvio se odnos koji je s vremenom postao puno više nego odnos instruktor – đak. Pored stručnosti i znanja koje Svetlana kao inženjer matematike neupitno ima, ona ima ono nešto pored toga, što nije nimalo manje važno; strpljenje i razumijevanje za kojekakve tinejdžerske bube u glavi, veliko srce da posluša što mlado stvorenje istinski muči, a da ga pri tome stvarno čuje i razumije, te ga na suptilan način potakne da razmišlja o stvarnim životnim vrijednostima kao i preuzimanju odgovornosti za sebe. Mi iz cijele te priče imamo danas sljedeću situaciju: đak koji je išao na produžne i padao matematiku, danas je đak koji savladava gradivo samostalno, i još više od toga – i sam pomaže svojim vršnjacima u savladavanju gradiva. Nije li to čudo? Zaista jest. Postoje čuda i postoji takva instruktorica koja ih stvara. Na tome ti Svetlana, beskrajno hvala.”
Ema, studentica
“Idem na instrukcije godinu dana iz matematike i statistike. Vrlo je stručna i smirena, osim pomoći vezano za gradivo, pruža psihološku podršku.U ovim karantenskim danima omogućila mi je online instrukcije i sve super funkcionira.”
Lucija, učenica osnovne škole
“Volim raditi sa Svetlanom zato što je uvijek zabavno i mirno.”
Gala, učenica osnovne škole
“Bilo mi je lijepo i uvijek ugodno plus osobne stvari o kojima smo stalno pričale i podršku koju ste mi dali. Sve u svemu, odlično odlično.”

O voditeljici programa
Ja sam Svetlana Vukić, poslovna i životna mentorica, terapeutkinja zvukom, NLP trenerica i diplomirana inženjerka matematike.
Privatnom podukom se bavim više od trideset godina, s fokusom na matematici. Paralelno razvijam svoju IT karijeru u različitim tvrtkama, administriram baze podataka, programiram, vodim domaće i međunarodne projekte sve do mjesta izvršnog direktora. Različite vrste izazova u poslu i životu me pokreću da nakon 16 godina napustim informatiku i osnujem svoju tvrtku gdje se bavim terapeutskim radom, poslovnim i osobnim savjetovanjem, različitim edukacijama za odrasle i podučavanjem djece. Vremenom širim svoj opus podučavanja i na ostale predmete te na polaznike različitih godišta. Iskustvo me dovodi do stalnog usavršavanja i primjene različitih pristupa, a nakon višegodišnje edukacije 2013. godine dobivam certifikat NLP trenera, te odlučujem osmisliti vlastitu metodu učenja.
Moj moto kao osobe oštećenog sluha je da je svaki problem rješiv, samo treba naći pravu strategiju. Najviše me veseli kada osim uspjeha u školi primjećujem i veliki osobni napredak.