Ima li Vaše dijete problema u učenju?

Ne može se koncentrirati?

Ne zna kako se organizirati da bi naučilo gradivo za ispit?

Muči ga panika, strah od ispita i ostali problemi vezani uz provjere znanja?

Današnja djeca su izgubila smisao, društvo ih čini izgubljenima jer se ne cijene više stare vrijednosti poput humanosti, poštenja, upornosti i kreativnog rada.

Obrazovni program je pretrpan a djeca vrlo često imaju i jako puno izvannastavnih aktivnosti, blago rečeno, djeca su nam mali menadžeri. Tehnološki napredak je uzeo svoj danak i djeca gledanjem TV-a i igranjem igrica gube svoju energiju i fokus. Osim toga, to je razdoblje kada najradije stave slušalice na uši i izgube se u sanjarenju.

Općedruštveni problemi okoline u kojoj se djeca nalaze nisu jedini problem, postoji nerazumijevanje s roditeljima, konflikti s nastavnicima, zastarjele metoda poučavanja u našim školama, nedostatak pažnje, anksioznost, bezvoljnost, ..

 

Prometeus metoda

Prometeus metoda je jedinstvena na našem tržištu te sadrži organizacijski i terapijski dio. Usmjerena je na manje stresan i kvalitetniji pristup učenju djece i odraslih za vrijeme obrazovanja što dovodi do boljih rezultata te stabilnijeg emotivnog i mentalnog stanja. Uspješno se provodi već godinama na indvidualnoj razini s djecom različitih uzrasta te studentima i doktorima pri polaganju specijalističkih ispita.

Prometeus metoda se može odvijati na grupnoj i individualnoj razini.

Ciljevi radionica

  • jačanje koncentracije, samopouzdanja i intuicije
  • povećanje motivacije za usvajanje gradiva
  • poboljšanje kvalitete učenja i organizacije učenja
  • rad na emotivnoj i psihičkoj stabilnosti osobe
  • bolje upravljanje vremenom i energijom
  • poboljšavanje komunikacijskih vještina

Kome su namijenjene

Polaznici radionica su djeca osmog razreda osnovne škole kako bi za vrijeme školskih praznika počeli usvajati osnovne principe ove metode i tokom godine se lakše pripremili za upis u srednju školu. Fokus će biti na gradivu iz matematike s mogućnosti savjetovanja oko problema u ostalim predmetima. Preporuka je da se radionice nastave tokom školske godine u terminima dogovorenim s roditeljima polaznika kako bi se dugoročno usvojile nove navike učenja.

Što je uključeno

  • Konzultacije s roditeljem gdje se provodi analiza djetetovih navika i mogućih problema
  • Dijagnostički razgovor s djetetom u trajanju jednog sata
  • Grupne radionice dva puta tjedno u trajanju dva sata
  • Nakon završetka programa vrši se zaključni razgovor s roditeljem i djetetom.

Zasniva se na radu u manjim grupama kako bi svako dijete dobilo maksimalnu posvećenost.

Radionice vodi Svetlana Vukić, diplomirani inženjer matematike i osnivačica metode. Bavi se privatnom podukom već trideset godina s fokusom na matematici. Vremenom širi svoj opus i na ostale predmete te na polaznike različitih godišta. Iskustvo je dovodi do iskušavanja različitih pristupa a nakon što višegodišnjom edukacijom 2013. godine dobiva certifikat NLP trenera odlučuje osmisliti vlastitu metodu učenja. Diploma certificiranog zvukoterapeuta po njemačkoj metodi daje joj ideju da zvuk uključi kao dodatni element u balansiranju rada lijeve i desne polutke mozga, opuštanju i jačanju intuicije.